آخر هفته با بسته هفتگی دریچه – شماره 47؛1
مشاوره،اجراء و نظارت -----ISSR,SSQR,ISO9001,IATF16949
آخر هفته با بسته هفتگی دریچه – شماره 47؛1
تاریخ : جمعه 23 اسفند 1392
نویسنده : RmZiRn
از اینجا می‌توانيد بهترين و کاربردی‌ترین نرم‌افزارهای اين هفته دريچه را دانلود کنيد؛ نرم افزارهايی که به انتخاب شما کاربران محترم جمع آوری شده است.
به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات؛ این آخرین بسته هفتگی دریچه در سال 1392 است. بسته‌ای که هدف خبرنگاران آن جمع آوری بهترین نرم افزارها و انتشار در آخر هفته بود. اولین بسته این بخش از اردیبهشت ماه امسال شروع به انتشار در صفحه دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران کرد و حال این آخرین بسته امسال است، به همین منظور دریچه منتظر نظرات شما درباره این بسته هفتگی است. لطفا نظرات خود را در بخش نظرات همین خبر برای ما بفرستید، نظرات شما راه گشای بسته هفتگی در سال آینده خواهد بود.

 



 
 
با Photoshop Touch متفاوت باشید؛

با فتوشاپ Touch تصاویرتان را در گوشی به صورت لمسی ویرایش کنید + دانلود

  Adobe Photoshop نام نرم افزاری حرفه‌ای برای ویرایش و رتوش تصاویر در رایانه و لپ تاپ است. البته اگر حوصله نشستن پای رایانه و لپ تاپ ندارید دریچه نرم افزار Photoshop Touch را برای گوشی‌ها اندرویدی معرفی می‌کند که با آن می‌توانید تصاویریتان را به صورت کاملا لمسی ویرایش کنید. تازه این نرم افزار تمامی قابلیت‌های موجود در نرم افزار Adobe Photoshop CS6 را در خود جای داده است. از جمله‌ قابلیت‌های فتوشاپ که به نسخه Touch آن اضافه شده‌اند می‌توان به layerها, selection tools, adjustments, filters و… اشاره کرد.

 

 


 
My Backup Pro ابزاری برای تهیه نسخه پشتیبان؛
حتما شما هم در گوشی خود کلی اطلاعات مفید و مهم از عکس و فیلم گرفته تا پیامک دارید. آیا تا به حال فکر کرده اید که اگر این اطلاعات را از دست بدهید چه اتفاقی می افتد. My Backup Pro ابزاری کاربری به همین منظور است تا از اطلاعات مورد نیاز شما یک نسخه تهیه کند.
برنامه My Backup Pro ابزاری کاربردی برای تهیه نسخه پشتیبان از عکس‌ها، موسیقی‌ها، فیلم‌ها، مرورگر، SMS MMS، تقویم، تنظیمات سیستم و APN و... است. با این برنامه می‌توانید خیالی آسوده داشته باشید چرا که از همه اطلاعات موجود در گوشی شما یک نسخه موجود بوده و در صورت بروز مشکل و پاک شدن اطلاعاتتان می‌توانید به راحتی آن‌ها را بازیابی کنید.

 

 


 
 گاهی اوقات برای بسیار از افراد پیش آمده است که برای دانلود یک فایل سنگین یا ویروسی کشی رایانه مجبور باشند که رایانه را برای ساعت ها روشن نگه دارند. اما شما می توانید با استفاده از این نرم افزار PC Auto Shutdown به صورت اتوماتیک و زمان بندی شده رایانه خود را خاموش کنید. برای مثال می توانید نرم افزار را به گونه ای تنظیم کنید که پس از پایان امور مورد نظر شما خاموش شود. شما با این کار سبب صرفه جویی در مصرف برق و طولانی تر شدن سلامت قطعات رایانه تان می شوید. همچنین می توانید علاوه بر خاموش کردن رایانه را در حالت های restart ،log off ،sleep قرار دهید.

 


برای اندروید؛
شما می توانید با نصب این نرم افزار UseTool | Converter&Calculator چندین ابزار کاربردی و محاسباتی را به گوشی یا تبلت اندرویدی خود بیاورید. این برنامه دارای ماشین حساب حرفه ای و مبدل قدرتمند واحدهای اندازه گیری به یکدیگر است. ماشین حساب موجود در این برنامه بسیار کاربردی و حرفه ای تر از ماشین حساب اصلی گوشی های اندرویدی است. همچنین در بخش مبدل واحد های اندازه گیری می توانید واحد هایی مانند: دما، سوخت، سرعت، مساحت، طول، قدرت و ... را به یکدیگر تبدیل کنید. اصلی ترین ویژگی نرم افزار طراحی زیبا و منحصر به فرد است که رابط کاربری زیبای آن سبب جلب رضایت کاربر می شود.

 

 


گاهی اوقات به دلایل مختلفی اعم از ویروسی شدن، اشتباه کاربر، بد افزارها و ... ویندوز رایانه شما دچار مشکل می شود و از لحاظ عملکرد و سرعت بسیار ضعیف عمل می کند. این نرم افزارWindows Repair به شما کمک می کند وضعیت ویندوز رایانه خود را به حالت اولیه باز گردانید. برنامه با استفاده از الگوریتم های قدرتمند خود قادر است، خطاهای ریجستری، مجوزهای دسترسی به فایل ها و ... را بررسی کند و در صورت وجود مشکل آن ها را به صورت اتوماتیک بر طرف می کند. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: تعمیر و بررسی تخصصی دیوار آتش (فایر وال) رایانه، ترمیم dns موجود، باز سازی عملکرد اینترنت اکسپلورر و ... اشاره کرد.

 


اندروید
فاکتور جیبی امکانات پایه‌ای برای مدیریت فاکتور را در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید فاکتور را صادر، ویرایش، حذف و یا آن را از طریق پیامک و یا پست الکترونیک ارسال کنید. برای علامت گذاری فاکتورها می‌توانید آن‌ها را ستاره دار کنید و یا بعد از وصول فاکتور آن را آرشیو کنید.


 

 


 
برای رایانه؛
اگر در حذف برخی برنامه ها مشکل دارید و خواهان افزایش سرعت پاک کردن برنامه های غیر ضروری هستید، این برنامه Uninstall Tool می تواند به شما در حذف برنامه ها کمک کند. بدون شک نرم افزار معرفی شده می تواند بهترین جایگزین Add/Remove program باشد. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: استفاده از الگوریتم و تکنولوژی پیشرفته برای پاک سازی برنامه های مورد نظر شما، نمایش ویژگی ها و اطلاعات دقیق برنامه ها، امکان حذف برنامه های start up و ... اشاره کرد.

 


برای ios؛
اگر شما می خواهید هر نوع فایل چند رسانه ای را در گوشی آیفون یا آی پد خود تبدیل کنید، دریچه این نرم افزار MConverter Medias Converter را به شما پیشنهاد می کند. نرم افزار قادر است، فرمت فایل های صوتی و تصویری را به یکدیگر تبدیل کند. شما می توانید علاوه بر تعیین نوع فرمت فایل ها، کیفیت و حجم آن ها را هم تعیین کنید. برنامه از اکثر فرمت های تصویری و صوتی رایج پشتیبانی می کند.

 
 

 
رایانه | ویندوزفون | IOS | اندروید
دریچه برای علاقه مندان به نجوم و ستاره شناسی یک بسته نرم افزاری آماده کرده است، که می‌توانند این نرم افزارها را برای رایانه و سیستم عامل‌های موبایلی ویندوزفون، IOS و اندروید دانلود کرده و به اطلاعات نجومی و ستاره شناسی خود را تا بیافزایند.
نرم افزار Star Chart (جدول ستارگان)، برنامه‌ای می باشد که با آن می‌توانید صورت های فلکی را بشناسید و از موقعیت قرار گیری آن‌ها آشنا شوید، با کار کردن با این نرم افزار می‌توانید اطلاعات نجومی و ستاره شناسی خود را تا حد قابل قبولی افزایش دهید. صورت فلکی یا پیکرهای آسمانی مجموعه‌ای از ستاره‌ها هستند که از دیدگاه زمینی به شکل خاصی تشبیه و نام‌گذاری شده‌ اند.

 

 


صفحات را با سرعت بالا بارگذاری کنید؛

Waterfox مرورگری است بر مبنای مرورگر فایرفاکس که برای سیستم عامل‌های 64 بیتی طراحی شده است. Waterfox علاوه بر امنیت بالا، تمام قابلیت‌های مرورگر فایرفاکس ویندوزهای 32 بیتی را در خود جای داده است.

 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

آخرین مطالب

/
بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهـُمَّ صَـلِّ عَلے مُحَـمَّد ﷺ وَ آلِـ مُحَـمَّد ﷺ وَ عَجِّـلْ فـَرَجَـهُم ♥♥♥♥♥ به نام خدایی که ماهی کوچک قرمز را محتاج دریای بی کران آبی کرد... ♥♥♥♥♥ رَّبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّي مِن لَّدُنكَ سُلْطَانًا نَّصِيرًا (80/اسراء) پروردگارا ! مرا در هر کاری به درستی وارد کن و به درستی خارج ساز واز جانب خود برایم حجتی یاری بخش پدید آور ! ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)*..... صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللَّهُمَّ صَلِّ علی ، علی بْنِ موسي الرِّضَا مرتضي الامام التَّقِيَّ النَّقِيَّ وَ حُجَّتِكَ علی مِنْ فَوْقِ الارض وَ مَنْ تَحْتِ الثري الصِّدِّيقُ الشَّهِيدُ صلاه كَثِيرُهُ تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كَأَفْضَلِ ماصليت عَلَيَّ أَحَدُ مِنْ اوليائک... پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ 09141050409